Om Foreningen

Kerteminde Skytteforening har eksisteret siden 1866 og har haft ophold forskellige steder.

Men siden 1980 har vi haft vores eget hus, på vejlevangen, hvor vi skyder hver onsdag fra september til april. Ved os skydes der med riffel, pistol og grov pistol.
Senere hen blev skytteforeningen en del af det vi kender i dag som DGI.

Foreningen gør meget i at sørge for at udvikle sig, så der kan tilbydes det bedste og nyeste inden for skydningens verden.

Vi afholder også events for klubber, firmaer, fødselsdage og meget mere. – Så mangler man en idé til en aktivitet til en begivenhed, så kunne skydning være en mulighed.

Vi er en forening, hvor der er plads til alle og derfor glæder vi os til at se jer i klubhuset, til en skydeaften og hvis I har spørgsmål er I meget velkommen, til at kontakte os.